Inici

L’Organisme de Gestió Tributària posarà en marxa el servei de cita prèvia a tota la xarxa d’oficines a partir de l’1 de març

Oficina de Gestió Tributària Berga
Ampliar en una finestra emergent Oficina de Gestió Tributària Berga
Data de publicació: 26.02.19
El proper divendres, 1 de març, l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona posarà en marxa el nou servei de cita prèvia a tota la seva xarxa d’oficines, entre les que s’inclou l’oficina situada al carrer Gran Via, número 42, de Berga. El servei de cita prèvia serà d’ús obligatori per realitzar la majoria de tràmits i consultes que habitualment requereixen els contribuents dels municipis i altres ens públics que han delegat les funcions de gestió i/o recaptació dels seus ingressos públics a la Diputació de Barcelona. La iniciativa pretén millorar l’atenció presencial dels veïns i veïnes dels municipi. Per sol·licitar el servei de cita prèvia de l’Organisme de Gestió Tributària, caldrà accedir a l’enllaç següent: orgt.cat/cites.

El nou servei s’implanta ara que ja és possible realitzar la majoria de tràmits des de la Seu electrònica d’aquest organisme. Això farà que la ciutadania no s’hagi de traslladar a les oficines, tenint plena llibertat per fer qualsevol tràmit de manera electrònica a qualsevol hora tots els dies de l’any.

Podeu consultar la resolució de la Gerència d’aquest organisme que habilita el nou servei al ciutadà, a la Seu electrònica de l’ORGT: https://orgt.cat/normes.

Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga