Com realitzar el trāmit:
1. QUČ ÉS?
- Aquesta instāncia us permet presentar una solˇlicitud a lAjuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuaciķ o decisiķ municipal.
Podeu fer servir aquesta instāncia quan no existeixi un trāmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
2. DESCARREGA EL FORMULARI
Descarregar el següent formulari i omplir-lo adequadament amb les dades demanades (en cas de tramitaciķ presencial).
3. TRAMITACIĶ
- Omplir el formulari dinstāncia genčrica que trobarā en el següent enllaį, i adjuntar:
- Tota la DOCUMENTACIĶ digital que requereixi aquest trāmit.
* ABANS dENVIAR el formulari és OBLIGATORI ADJUNTAR tota la DOCUMENTACIĶ.
* En cas que FALTI alguna de la documentaciķ requerida, NO ES TRAMITARĀ la peticiķ.
RECOMANACIONS ABANS DE REALITZAR LA TRAMITACIĶ ELECTRŌNICA
- En el cas duna persona física, pot presentar el formulari solˇlicitud, degudament omplert, i adjuntant tota la documentaciķ necessāria a l'Oficina d'Atenciķ al Ciutadā (OAC) de l'Ajuntament de Berga.
- En el cas duna persona física, es pot fer també presentant la documentaciķ certificada a les oficines de correus a l'adreįa:
Att. Oficina d'Atenciķ al Ciutadā (OAC)
Ajuntament de Berga
Pl. Sant Pere, 1
08600 Berga (Barcelona)
4. PREU
5. MÉS INFORMACIĶ