Inici

Informe municipal de disponibilitat i adequació de l'habitatge

Lloc on realitzar el tràmit presencialment:
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana. Cal demanar cita prèvia a Serveis Socials
Qui el pot sol·licitar:
Tota persona que compleixi aquests requisits:
- Tenir autorització per residir a Espanya durant un any i sol•licitada l’autorització per residir, al menys, un altre.
- Estar empadronat al municipi de Berga.
- Disposar d’un habitatge adequat per atendre les necessitats del reagrupant i els familiars a reagrupar.


Requeriments de l'interessat:
Sol•licitud d'informe d'adequació de l'habitatge http://bit.ly/1NgbLd1

Impostos/Tributs:
Per tal d'emetre i notificar l'informe, les persones interessades han de pagar una taxa, que dependrà del tipus d'informe que se sol•liciti. Un cop s'ha pagat l'import corresponent, s'ha de presentar la sol•licitud de l'informe a l'Ajuntament on la persona estigui empadronada. A Tràmits gencat, es pot trobar tota la informació sobre les taxes i el seu pagament i com presentar la sol•licitud, quina és la documentació que cal adjuntar, quins són els requisits que s'han de complir, etc: http://bit.ly/1ddotw8.


Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga