Inici

Berga impulsa una sessió participativa virtual per continuar el procés d’elaboració del Pla d’Acció Local

Sessió virtual Pla d'Acció Local (11-11-20)
Ampliar en una finestra emergent Infografia - Sessió virtual del Pla d'Acció Local
Data de publicació: 04.11.20

L’Ajuntament de Berga ha programat una sessió virtual per donar continuïtat al procés d’elaboració del Pla d’Acció Local. Es tracta d’un pla que compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i que té l’objectiu de definir millores al Barri Vell i el conjunt de la ciutat de forma estratègica i transversal. La creació del Pla d’Acció Local compta amb la implicació d’entitats, agents clau i persones a títol individual del Barri Vell, el municipi i la comarca. La sessió participativa es realitzarà el pròxim dimecres, 11 de novembre, de 6 a 8 de la tarda, a través d’una plataforma digital. Per participar-hi, caldrà inscriure’s prèviament.

Anàlisi de la diagnosi

El 14 d’octubre es va presentar públicament el projecte d’elaboració del Pla d’Acció Local en una sessió presencial realitzada a l’Espai Jove de Berga. La jornada va comptar amb la participació d’una trentena de persones i va consistir en la realització de dinàmiques per debatre sobre les potencialitats i debilitats del Barri Vell i el conjunt de la ciutat. Això va permetre fer una primera diagnosi de l’estat actual de la ciutat i també es van poder recollir algunes propostes i suggeriments.

La segona sessió tindrà una durada de dues hores i es farà virtualment, tenint en compte les restriccions per la Covid-19. En el taller es treballaran les diverses temàtiques incloses en la diagnosi del Barri Vell i altres àrees del municipi. La dinàmica, adaptada a l’entorn digital, inclourà tasques en grup i la posada en comú de les reflexions sobre els temes clau i els projectes estratègics que afecten el futur de la ciutat.

Procés d’inscripció

Les entitats i persones interessades en participar en aquesta sessió hauran d’inscriure’s enviant un correu electrònic (participaciopopular@ajberga.cat) indicant el nom i cognoms, l’entitat o associació (si s’escau), l’adreça de correu electrònic i el telèfon de contacte. El termini per formalitzar les inscripcions finalitzarà el mateix dia 11 de novembre, a les 12 del matí. Les persones inscrites rebran un correu electrònic amb l’enllaç per poder connectar-se a la plataforma digital a través de la qual es portarà a terme la sessió.



Documentació


Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga