Com realitzar el tràmit:
1. QUÈ ÉS?
- El ciutadà pot fer arribar l'ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc.
- No cal aportar documentació.
2. DESCARREGA EL FORMULARI
Descarregar el següent formulari i omplir-lo adequadament amb les dades demanades (en cas de tramitació presencial).
3. TRAMITACIÓ
- Omplir el formulari que trobarà en el següent enllaç, i adjuntar:
- Tota la DOCUMENTACIÓ digital que requereixi aquest tràmit.
* ABANS d’ENVIAR el formulari és OBLIGATORI ADJUNTAR tota la DOCUMENTACIÓ.
* En cas que FALTI alguna de la documentació requerida, NO ES TRAMITARÀ la petició.
RECOMANACIONS ABANS DE REALITZAR LA TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA
- En el cas d’una persona física, pot presentar el formulari sol·licitud, degudament omplert, i adjuntant tota la documentació necessària a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Berga.
- En el cas d’una persona física, es pot fer també presentant la documentació certificada a les oficines de correus a l'adreça:
Att. Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)
Ajuntament de Berga
Pl. Sant Pere, 1
08600 Berga (Barcelona)
4. PREU
Gratuït.
No obstant, l’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica establerta, si s’escau, per la corresponent ordenança fiscal, tal i com ens apareix a l’Ordenança fiscal núm. 7.
5. MÉS INFORMACIÓ