Elena Gadel protagonitzarà la segona cita d’El Forn amb ‘La dona que em vesteix’. Es tracta del projecte més personal, valent i madur de la cantant, com a compositora i intèrpret. Després de vuit anys de silenci discogràfic, l’artista torna amb un treball que neix d’una necessitat creativa profunda: explicar-se des d’un lloc més honest, més lliure i més conscient. A través de cançons compostes per ella mateixa, l’Elena explora l’amor, la maternitat, el desig, la pèrdua, la fragilitat i la celebració de la vida. Amb influències que transiten entre la cançó d’autor, el pop i subtils reminiscències flamenques, construeix un univers sonor sofisticat i profundament emocional. La cantant s’acompanya de Toni Pagès als teclats, percussió i programacions, i de Marc López a la guitarra, en un espectacle musical que promet una experiència única. Aquesta proposta musical disposa del suport de la Diputació de Barcelona i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través del Programa.cat.
L’espectacle forma part de la programació de la 9a edició d’El Forn, la mostra d’estiu d’arts escèniques i música al carrer. És una iniciativa recuperada l’any 2018 per promoure la cultura amb espectacles de diversos formats.
‘El Forn’ és una iniciativa impulsada per l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Berga i té el suport de la Diputació de Barcelona i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través del Programa.cat.
Espectacle: “La dona que em vesteix” amb Elena Gadel
Data: dissabte 4 de juliol
Hora: 22 h
Lloc: Amfiteatre del parc del Lledó
Preu: 15 € (entrada anticipada) i 18 € (entrada a taquilla). Accés gratuït per a infants fins a 12 anys (inclòs).
Venda d’entrades anticipades: al portal web https://ticketara.com/esdeveniment/elena-gadel/6467, a partir del dimarts 16 de juny, a les 20 h, i fins a les 12 del migdia del mateix dia del concert.