Berga licita el contracte de subministrament de material pirotècnic pels actes festius del municipi

Última revisió 27-11-2024 15:08
27/11/2024

L’Ajuntament de Berga ha iniciat el procés d’adjudicació del contracte administratiu de subministrament de material pirotècnic pels actes festius que s’organitzen a la ciutat durant l’any.

El contracte està subjecte al procediment obert mitjançant la regulació harmonitzada i es dividirà en dos lots. El pressupost del contracte és de 72.632,11 € (IVA inclòs) per a l’any 2025 i tindrà una durada d’un any contemplant la possibilitat de tres pròrrogues d’un any cadascuna.  

Característiques del servei

L’objecte del contracte és el subministrament del material pirotècnic necessari pels actes que formen part del calendari festiu del municipi al llarg de l’any. El contracte es divideix en dos lots. D’una banda, el lot de La Patum, que inclou els actes de La Patum de la Pietat, La Patum Infantil, els Quatre Fuets, La Patum de la Llar, les passades, les Patums de lluïment i les Patums completes de la setmana de Corpus. D’altra banda, el segon lot correspon als actes d’inici de la Cavalcada de Reis i la rua del Carnaval i l’espectacle pirotècnic previ a la cremada de la falla de la festa dels bolets, entre d’altres.

En el plec de condicions tècniques, que es pot consultar en el perfil del contractant, es determina la tipologia i el nombre d’unitats a subministrar per a cada lot, així com les condicions específiques de fabricació, lliurament i recollida del material pirotècnic requerit. 

Presentació d’ofertes

Les persones naturals i/o jurídiques interessades a concórrer al concurs poden presentar les ofertes a partir de l’endemà de la publicació al perfil del contractant i fins a les 23:59 h del divendres 27 de desembre de 2024. La presentació serà mitjançant Sobre Digital, que garanteix la confidencialitat del seu contingut fins al moment de l’obertura.

Les empreses licitadores hauran d’acreditar la solvència econòmica, financera, tècnica i professional per optar a la contractació del servei. La Mesa de contractació estarà formada per un president/a, tres vocals i un secretari/ària i avaluarà totes les propostes per tal d’escollir l’oferta que resulti més adequada i avantatjosa per a la licitació, d’acord amb el plec de condicions tècniques i administratives. 

Podeu consultar tota la informació referent a la licitació del contracte a través del perfil del contractant, disponible al web de l’Ajuntament de Berga.

Subministrament de material pirotècnic
Subministrament de material pirotècnic
Autor: Ajuntament de Berga