L’Ajuntament de Berga ha iniciat el procés d’adjudicació del contracte administratiu de sistemes de detecció i serveis de manteniment contra incendis.
El manteniment de les instal·lacions de protecció contra incendis és essencial per garantir el correcte funcionament dels sistemes actius instal·lats en els equipaments públics. El contracte contempla la prestació del servei de manteniment preventiu normatiu i correctiu de les instal·lacions de protecció contra incendis i la senyalització dels diferents equipaments, edificis i dependències municipals d’acord amb la normativa vigent sota la supervisió dels Serveis Tècnics Municipals de l’Ajuntament de Berga.
L’import total de la licitació és de 140.782,95 € (IVA inclòs) i l’adjudicació del contracte és per a un període de cinc anys, sense possibilitat de pròrroga.
D’una banda, el contracte inclou el manteniment preventiu normatiu que comprèn les tasques de revisió, manteniment i inspeccions presencials establertes per la legislació vigent pels diferents tipus d’instal·lacions per garantir la màxima seguretat en els equipaments municipals.
D’altra banda, el contracte preveu la realització d’un inventari exhaustiu de les instal·lacions de protecció contra incendis dels equipaments municipals, així com dels elements de senyalització, incloent-hi la seva ubicació, estat de conservació i necessitat d’actualització d’acord amb la normativa vigent.
El contracte també inclou la formació del personal responsable dels edificis i equipaments municipals per garantir el coneixement de les instal·lacions disponibles i el seu funcionament, fomentant així una resposta eficient davant d’emergències.
Les persones naturals i/o jurídiques interessades en concórrer al concurs poden presentar les ofertes fins a les 23:59 h del dimarts 22 d’abril de 2025.
La presentació serà mitjançant Sobre Digital, que garanteix la confidencialitat del seu contingut fins al moment de l’obertura. Les empreses licitadores hauran d’acreditar la seva solvència econòmica, tècnica i professional per optar a la contractació del projecte.
La Mesa de contractació estarà formada per un president/a, tres vocals i un secretari/ària i avaluarà totes les propostes per escollir l’oferta que resulti més adequada i avantatjosa per a la licitació.
Podeu consultar tota la informació referent a la licitació del contracte, a través del perfil del contractant, disponible al portal web de l’Ajuntament de Berga.