L’Ajuntament de Berga ha obert el període de sol·licitud per a la cessió d’espais individuals i compartits de l’Hotel d’Entitats durant l’anualitat de 2023, tal com estableix el reglament regulador d’ús de l’equipament aprovat recentment.
La convocatòria preveu la cessió de set despatxos individuals, tres despatxos compartits i tres sales de reunions que disposen de cadires, taules, armaris, penjadors i wifi. Les entitats i associacions del municipi interessades en sol·licitar qualsevol dels espais esmentats hauran de presentar una instància genèrica, de forma telemàtica, a través del registre del consistori berguedà. El termini estarà obert fins al 15 de gener de 2023. La concessió d’espais es farà durant un any i d’acord amb els criteris administratius, socials i associatius recollits en l’article 9 del reglament d’ús de l’Hotel d’Entitats.
L’àrea de Participació Popular ha impulsat la creació del reglament d’ús de l’equipament municipal de l’Hotel d’Entitats, que va ser aprovat pel plenari municipal durant la sessió ordinària del 6 d’octubre de 2022. La iniciativa té l’objectiu de fixar les condicions per a la utilització de les estructures i recursos de l’equipament, potenciant el seu caràcter públic i obert, creant unes directrius que permetin la bona convivència i respecte entre les entitats i associacions usuàries de les instal·lacions.